Contact

Telefoon: +31203372090

Email: [email protected] 

 

Retourzendingen  

EzyDog Europe – Returns

Scannerstraat 17
1033 RV Amsterdam
the Netherlands

 

Hours 

Openingstijden maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 (CET)

 

Retour Beleid 

Ezydog Europe accepteert geretourneerde artikelen welke als nieuw zijn binnen 14 dagen na aankoop. De artikelen moeten er als nieuw uitzien en vrij zijn van haar en vuil. De producten dienen aangeschaft te zijn op de Ezydog.nl website. Producten die niet gekocht zijn via de Ezydog.nl website dienen geretourneerd te worden bij het originele verkooppunt. Wij raden aan om de nieuwe producten eerst binnen te testen en de verpakking te bewaren voordat u ermee naar buiten gaat. 

 

Retourneren 

  • Voordat u een product retour stuurt, zorg er voor dat het product vrij is van vuil en haar en in een verkoopbare staat verkeert. 

 

  • Stuur de producten in 'als nieuw' staat terug naar het onderstaande adres

    • EzyDog Europe – Returns

      Scannerstraat 17
      1033 RV Amsterdam
      the Netherlands

 

  • Wij raden aan een verzendmethode te gebruiken met een tracking nummer

  • Sluit een korte uitleg bij uw geretourneerde product, inclusief een kopie van de factuur of factuurnummer

  • U ontvangt een e-mail zodra het bedrag wordt gecrediteert. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw afschrift staat. Verzendkosten worden niet vergoed. 

 

Omruilen

Om een product om te ruilen kunt u het bovenstaande retour proces hanteren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product van uw keuze. Omruilingen worden behandeld als aparte transacties. Uw geretourneerde product wordt binnen 5 werkdagen gecrediteerd op uw creditcard of bankrekening en de eventuele nieuwe bestelling wordt afgeschreven van uw creditcard

Garantie 

EzyDog Europe geeft op onze huisdier accessoires 1 jaar garantie tegen materiële schade ten tijde van aanschaf. Als u problemen ervaart met ons product, retourneer deze dan met kassabon bij uw verkooppunt. Bijtschade of misbruikt valt hier niet onder. Als het niet mogelijk is om bij het originele verkooppunt te retourneren, of als u het product heeft aangeschaft via de Ezydog Europe Website, stuur dan een e-mail met een omschrijving van het probleem inclusief foto van het defect naar [email protected]

 

Verzending 

Bestellingen worden binnen 48 uur verwerkt. Een e-mail wordt verstuurd zodat u uw bestelling kunt volgen. Wij verzenden niet buiten Europa

 

Geweigerde Zendingen

Zodra een bestelling is verzonden vanaf EzyDog.nl, zijn klanten verantwoordelijk voor alle gemaakte verzendkosten. Als een bestelling is geweigerd door de klant, of geannuleerd gedurende de levering, dan is de klant verantwoordelijk voor gemaakte verzendkosten.